نوشته شده توسط : danial
 تقریبا تمام شبکه های اجتماعی به منظور حفظ حریم شخصی افراد و حمایت از حقوق مادی و معنوی کاربران خود قوانین و مقرراتی دارند که تمامی کاربران آن ها ملزم به رعایت این قوانین و مقررات هستند . شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنی نیست و قوانینی دارد که همه کاربران ملزم به رعایت این قوانین هستند . به عنوان مثال  به اشتراک گذاری پست های اینستاگرام دیگران به نام خود , استفاده از تصاویر نژادپرستانه در پست خود , ترویج خشونت و ... برخلاف قوانین اینستاگرام است و در صورتی که کاربری بر خلاف قوانین اینستاگرام عمل کند سایر کاربران می توانند این موضوع را از طریق ریپورت در اینستاگرام اطلاع رسانی کنند این امر ممکن است منجر به بلاک شدن در اینستاگرام شود .  ریپورت اینستاگرام انواع مختلفی دارد از جمله : ریپورت کاربر در اینستاگرام ، ریپورت تصویر یا ویدئو در اینستاگرام و یا ریپورت یک کامنت در اینستاگرام که روش انجام این کار را می توانید به طور مفصل از طریق سایت رایانه کمک هیواتک در لینک زیر به صورت مفصل مطالعه نمایید :
 
اما در صورتی که در اینستاگرام بلاک شدید برای خارج شدن از بلاک اینستاگرام چه باید بکنید ؟ برای خارج شدن از بلاک اینستاگرام روش های مختلفی وجود دارد و این امر بستگی به این موضوع دارد که آیا شما توسط خود اینستاگرام بلاک شده اید یا توسط کاربران . برای در آمدن از ریپورت اینستاگرام نیز می توانید به بخش چگونه از ریپورت اینستاگرام خارج شویم ؟ لینک ذکر شده مراجعه نمایید .
 


:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : danial

زمانی که بخواهید از طریق دیوایس دیگری به غیر از دیوایس فعلی تان به اکانت تلگرام خود دسترسی پیدا کنید و یا در صورتی که در تلگرام Log out کنید و بخواهید مجددا وارد اکانت تلگرام خود شوید در هنگام ورود به اکانت تان یک کد فعال سازی برای شما ارسال می شود . کد تلگرام از طریق پیامک و یا اکانت تلگرام برای شما ارسال می شود . اما مشکلی که وجود دارد این است که پروسه دریافت کد فعال سازی تلگرام گاهی خیلی طولانی می شود و یا اینکه اصلا دریافت نمی شود . در پست امروز قصد دارم در خصوص رفع مشکل دریافت نکردن کد تلگرام صحبت کنم . از دلایل عدم دریافت کد تلگرام می توان به حذف و نصب بیش از حد تلگرام اشاره کرد ، دلیل دیگر دریافت نکردن کد تلگرام دریافت اس ام اس فعالسازی به صورت پشت سر هم می باشد . زمانی که کد تلگرام برای شما ارسال نمی شود به احتمال زیاد آی پی شما توسط سرورهای تلگرام مسدود شده است . راه حلی که برای این مشکل وجود دارد این است که با یک گوشی دیگر وارد اکانت تلگرامتان شوید و بعد مجددا در گوشی خود تلگرام را فعال کنید . و یا اینکه از نرم افزارهای تغییر آی پی استفاده کنید . راه حل دیگری که وجود دارد این است که به وب سایت web.telegram.org مراجعه کرده در قسمت Phone number شماره خود را ثبت نمایید و منتظر بمانید تا کد تلگرام برای شما ارسال شود . اطلاعات بیشتر در این خصوص را می توانید از طریق سایت مشاوره تلفنی هیواتک به آدرس زیر مشاهده نمایید :

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/231/راهنمای-حل-مشکل-عدم-دریافت-کد-تلگرام.html

 



:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : danial

بعد از فیلترینگ تلگرام بسیاری از افراد به دنبال نرم افزار جایگزین برای تلگرام بودند . در این بین نرم افزار سروش از مدت ها قبل فعالیت خود را آغاز کرده بود و توانست جایگزین مناسبی برای تلگرام باشد . نرم افزار سروش نیز مانند دیگر نرم افزار ها قابلیت حذف اکانت دارد . برای دیلیت اکانت سروش در سایت کمک تلفنی به سوالات موبایل هیواتک روشی ارائه شده است که با استفاده از آن به راحتی می توانید حذف حساب کاربری سروش را انجام دهید . به این صورت که ابتدا وارد نرم افزار سروش می شوید سپس وارد بخش تنظیمات نرم افزار شده و گزینه privacy را انتخاب کنید . روی آیکون 3 نقطه بالا سمت راست تپ کرده و کزینه Deactivate Account را انتخاب کنید . به همین راحتی حذف اکانت سروش برای شما انجام می شود .
در صورتی که می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید روی لینک زیر کلیک کنید :

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/436/دیلیت-اکانت-سروش.html

 



:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : danial

کند بودن اینترنت مشکلی است که همیشه کاربران با آن مواجه هستند . مثلا هنگام بازی ، باز کردن یک سایت یا دانلود یک فایل ممکن است با تاخیر در اینترنت مواجه شوید . علت این تاخیر ها بالا بودن پینگ سرور یا همان پینگ تایم سرور است که باعث می شود رد و بدل اطلاعات بین شما و سرور کند شود و شما تاخیر زیادی را احساس کنید . هر چه پینگ تایم سرور کمتر باشد سرعت رد و بدل اطلاعات بالا رفته و سرعت اینترنت افزایش پیدا می کند . یکی از روش های برای بالا بردن سرعت اینترنت کاهش پینگ است . اما سوال اینجا است که کاهش پینگ چیست ؟ پینگ به معنی سنجش میزان فاصله زمانی بین دو دستگاه در شبکه است . اصطلاح " کاهش پینگ " به مجموعه فعالیت هایی گفته می شود که باعث شوند تاخیر در ارسال و دریافت اطلاعات کمتر شده و در نتیجه سرعت برقراری ارتباط در شبکه افزایش یابد . یکی از روش های کاهش پینگ این است که به سرور هایی متصل شوید که پینگ تایم کمتری دارند . برای این که بفهمید پینگ تایم یک سایت چه قدر است باید روش پینگ گرفتن از اینترنت را بیاموزید . برای انجام این کار ابتدا روی کلید windows و R را فشار دهید تا پنجره RUN برای شما باز شود CMD را تایپ کرده و اجرا کنید . در صفحه مشکی باز شده عبارت Ping .... -t در نقطه چین ها نام سایت مورد نظر را وارد کنید و پینگ گرفتن از سایت مورد نظر را انجام دهید .

در صورتی که می خواهید اطلاعات بیشتری در خصوص اصطلاح Ping بدانید به سایت حل مشکلات اینترنت و مودم هیواتک مراجعه کنید یا روی لینک زیر کلیک کنید :

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/529/پینگ-چیست-و-کاهش-پینگ-چگونه-انجام-می-شود.html

 



:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : danial

به نقل از هيواتک يکي از مشکلاتي که بعد از اجرايي شدن طرح رجيستري براي بسياري از افرادي که گوشي جديد خريداري کردند اتفاق افتاد فعال کردن تلفن همراه خريداري شده روي خط مورد نظر آن هاست . براي فعالسازي گوشي بايد کد فعال سازي داشته باشيد و اين کد را بايد از فروشنده تلفن همراه خود دريافت کنيد . براي فعال کردن موبايل خود مي توانيد از طريق سامانه ثبت گوشي رجيستري اقدام کنيد . براي انجام اين کار ابتدا بايد وارد سامانه شده و با شماره تلفن همراه خود و استفاده از گزينه فعال سازي تلفن خود را فعال کنيد . يا از طريق اپلکيشن همتا با استفاده از کد فعال سازي تلفن جديد خود را فعال کنيد . يکي ديگر از روش هايي که مي توانيد از آن استفاده از کنيد فعال کردن گوشي با استفاده از کد USSD از طريق شماره گير خود گوشي است جهت انجام اين کار کد #7777* را شماره گيري کنيد . سپس گزينه فعال سازي را انتخاب کنيد و پس از وارد کردن کد IMEI و کد فعال سازي که از فروشنده دريافت کرده ايد را وارد کنيد . ( براي انتقال مالکيت گوشي دست دوم نيز از کد فعال سازي استفاده مي شود ) به همين راحتي فعال سازي گوشي براي شما انجام مي شود .

براي مطالعه دقيق تر مرحله به مرحله روش هاي گفته شده مي توانيد از لينک زير استفاده کنيد :

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/417/آموزش-فعال-سازي-گوشي-در-سامانه-همتا.html

 



:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : danial

مطمئنا با نرم افزار KMplayer آشنایی دارید . از محبوبیت این نرم افزار در نسخه های جدید به دلیل تبلیغات فراوانی که نمایش می دهد کم شده است . زیرا با اجرای تبلیغ نمی توان آن را رد کرد یه متوقف کرد . شما مجبور به دیدن تبلیغات هستید ! در سایت کمک تلفنی به سوالات موبایل و کامپیوتر هیواتک در مورد غیر فعال کردن تبلیغات در KMplayer دو روش را به طور مفصل شرح داده است که من قسمتی از آن را در اختیار شما قرار می دهم . روش اول برای حذف تبلیغات kmplayer این است که از طریق ویندوز خود مسیر زیر را انجام دهید :

Control Panel>Internet Options>Security>Restricted Sites>Sites

در کادر اول عبارت player.kmpmedia.net را وارد کرده و روی گزینه Add کلیک کنید . به همین راحتی غیر فعال سازی تبلیغات در kmplayer انجام می شود .

در روش بعدی در سیستم خود برنامه Notepad را باز کرده و کلید های Ctrl+Shift+Enter را فشار دهید و مسیر زیر را دنبال کنید :


File>Open>C:Windows>System32>drivers>etc>hosts

در انتهای پنجره باز شده عبارت 127.0.0.1 player.kmpmedia.net را وارد کنید و کلید Ctrl + S را فشار دهید .

در صورتی که می خواهید دقیق تر مراحل را دنبال کنید از لینک زیر استفاده کنید :

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/450/غیر-فعال-کردن-تبلیغات-در-kmplayer.html

 



:: بازدید از این مطلب : 375
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : danial

همه ی شما با پیام رسان سروش آشنایی دارید . این پیام رسان روز به روز در حال پیشرفت است اما هنوز در بین کاربران نتوانسته جایگزین تلگرام شود . کاربری این پیام رسان کمی متفاوت است . در سروش کانال های بسیاری در موضوعات مختلف وجود دارد  اگر عضو چند کانال باشید کانال های شما در پایین ترین قسمت پیام رسان سروش در بخش کانال قرار دارند . اگر به دنبال کانال جدیدی هستید می توانید از قابلیت جستجوی کانال در مسنجر سروش استفاده کنید . به نقل از رایانه کمک هیواتک جهت جستجوی کانال در سروش در پایین صفحه اصلی سروش روی نوار کانال تپ کنید با تپ کردن روی این قسمت می توانید کانال های مختلف را مشاهده کنید و در صورتی که نام کانالی را می دانید و می خواهید آن را پیدا کنید کافی است که روی آیکون ذره بین تپ کرده و در نوار سرچ نام کانال مورد نظر را تایپ کنید و منتظر بمانید تا پیام رسان سروش کانال مورد نظر شما را پیدا کند .
در صورتی که می خواهید اطلاعات بیشتری را کسب کنید به لینک زیر مراجعه کنید :

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/461/جستجوی-کانال-در-سروش.html

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : danial

همیشه وقتی گوشی جدیدی را خریداری می کنیم می خواهیم کانتکت های خود را نیز انتقال دهیم . اگر گوشی شما اندروید باشد به راحتی می توانید این کار را انجام دهید اما در گوشی های آیفون کمی پیچیده تر است . چرا که در آیفون حافظه ی جانبی وجود ندارد و از طریق آیکلود می توانید انتقال کانتکت ها را انجام دهید . برای انتقال کانتکت ها از آیکلود به آیفون ابتدا باید گوشی خود را به اینترنت متصل کنید سپس مسیر زیر را دنبال کنید :

Settings>iCloud>BackUp>Back Up Now

با انجام این کار بکاپ گیری از کانتک ها و اطلاعات گوشی شما انجام می شود . اکنون سیم کارت خود را در آیفون جدید خود قرار دهید و برای انتقال مخاطبین از آیکلود به آیفون جدید بعد از راه اندازی ، آن را به اینترنت متصل کنید و مسیر زیر را دنبال کنید :

Apps & Data>Restore from iCloud Backup>Next

اپل آی دی قدیمی خود را وارد کنید تا بتوانید وارد آیکلود قبلی که در آن بکاپ تهیه کرده بودید بشوید و با انتخاب فایل بکاپ گرفته شده خود بعد از ریستور کردن گوشی انتقال مخاطبین از آیکلود به آیفون انجام می شود .
در صورتی که می خواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید می توانید از سایت هیواتک استفاده کنید . بدین منظور روی لینک زیر کلیک کنید :

 


www.heyvatech.com/web/articles/view/527/انتقال-کانتکت-ها-از-آیکلود-به-آیفون.html

 



:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : danial

معمولا برای انتقال یک فایل با حجم زیاد بین دو سیستم بهترین روش شبکه کردن دو کامپیوتر است . ممکن است در محل کار یا در منزل دو سیستم داشته باشید که بخواهید بین آن دو تبادل اطلاعات انجام دهید . در صورتی که بخواهید از هر روشی به جز شبکه کردن دوسیستم استفاده کنید وقت و دیتای شما به هدر می رود . پس بهتر است روش های شبکه کردن دو سیستم را بررسی کنیم . برای انجام این کار دو روش وجود دارد یکی شبکه کردن دو کامپیوتر با کابل شبکه و دیگری شبکه کردن دو کامپیوتر با وایرلس . برای شبکه کردن دو لپ تاپ یا دو سیستم به یک دیگر با استفاده از وایرلس ابتدا سیستم خود را به ADSL متصل کنید . سپس از طریق استارت ویندوز وارد قسمت RUN شوید . کلمه control sysdm.cpl را وارد کنید و اینتر را بزنید . از سر برگ Computer name گزینه Change… را انتخاب کنید و Computer name و Workgroup را تغییر دهید . Firewall را غیر فعال کنید . با انجام این مراحل سیستم شما قابلیت جا به جایی اطلاعات را دارد . در صورتی که می خواهید اطلاعات کافی و مراحل کامل را از شبکه کردن دو کامپیوتر با کابل شبکه به دست آورید ، می توانید به سامانه رفع مشکل تلفنی کامپیوتر هیواتک مراجعه کنید و یا روی لینک زیر کلیک کنید :

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/457/شبکه-کردن-دو-کامپیوتر.html

 



:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : danial

يکي از مشکلات ويندوز 10 عدم نمايش آيکون هاي دسکتاپ در بعضي از مواقع است . اما علت ناپديد شدن آيکون هاي دسکتاپ ويندوز 10 چيست ؟ گاهي بعد از ويروس کشي با استفاده از آنتي ويروس و ريستارت کردن سيستم مشاهده خواهيد کرد که تمام آيکون هاي سيستم شما ناپديد شده اند و تنها موس خود را روي صفحه دسکتاپ مشاهده مي کنيد . ممکن است ذهن شما سريعا به سمت عوض کردن ويندوز برود اما بهتر است قبل از انجام اين کار روش هايي را که من از طريق سايت هيواتک امتحان کرده ام را شما نيز امتحان کنيد . در قدم اول روي صفحه دسکتاپ خود راست کليک کنيد در زير مجموعه هاي گزينه View گزينه Show desktop icons را انتخاب کنيد . در صورت عدم نمايش محتويات دسکتاپ به سراغ قدم دوم برويد . روي صفحه دسکتاپ راست کليک کنيد و مسير زير را دنبال کنيد :
Personalize>Themes>Desktop icon settings
انتخاب آيکون هايي که مي خواهيد نمايش داده شود و Ok کنيد .
در صورتي باز هم آيکون هاي دسکتاپ بازنگشتند در قدم سوم روي صفحه راست کليک کنيد گزينه Sort by و سپس گزينه Name را انتخاب کنيد و به ترتيب مرتب سازي ديگر گزينه ها را تغيير دهيد .  در قدم آخر به قسمت ستينگ ويندوز 10 خود رفته و وارد بخش System شويد گزينه Tablet Mode را انتخاب کنيد و گزينه هايي که مي توانيد انتخاب کنيد را خاموش و روشن کنيد ( on ، off ) سپس به صفحه دسکتاپ بازگرديد و تغييرات را مشاهده کنيد .
در صورتي که مشکل عدم نمايش آيکون هاي دسکتاپ براي شما حل نشد به لينک زير مراجعه کنيد :


www.heyvatech.com/web/articles/view/453/-رفع-مشکل-عدم-نمايش-آيکون-هاي-دسکتاپ.html

 



:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 خرداد 1397 | نظرات ()